klik Nuffnang

Thursday, November 22, 2012

Bercuti seketika di Laut Merah


gambar; sumber google
Assalammualaikum.....moga semua sihat sejahtera. tkasih buat semua yg berkunjung ke blogmamasya dan yg tinggalkan komen.....ada yg sempat mama balas dan ada yg belum sempat.
Hanya entry ringkas sebelum bercuti bersama keluarga.....taklama pun sekadar 3 H 2 M, nanti balik baru citer pjg dan kongsi gambar di sana....nak citer pjg skrgpun mama belum pernah ke sana....ni kali pertama. Percutian kali ni juga ke laut Merah dalam 7-8 jam perjalanan....jauh macam balik kg. Dah lama juga kami sekeluarga tak bercuti...anak2 ceria bila dpt tahu akan ke pantai dan aquapark....dah bayangkan dpt mandi-manda dan main air....harap cuaca disana tidak terlalu sejuk sbb skrg dah mula masuk musim sejuk.
nanti kita jumpa lagi......salam manis dari Dapurmamasya

16 comments:

  1. Selamat bercuti bersama family tersayang...

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam...
    selamat beristirehat ye kak.. :) seronok bersama keluarga kan.. :)

    ReplyDelete
  3. salam....selamat bercuti n take care ye.

    ReplyDelete
  4. happy holiday..saat yg dinanti bila cuti sekolah

    ReplyDelete
  5. slm Hjh Mamasya..
    slmt bcuti yer kak...
    cantik betul la tmpt ni..mesti best kalau berada di sna jugak...

    ReplyDelete
  6. Assalam Hajjah.. Wah Seronoknya.. Selamat becuti..

    ReplyDelete
  7. bestnya brcuti mama,nnt snap pic cantik2 tau:)

    ReplyDelete
  8. selamat bercuti dan bawa cerita baru ye..

    ReplyDelete
  9. Salam Mamasya..waa cuti cuti Laut Merah ye...

    ReplyDelete
  10. Salam Mama..Selamat Bercuti dan rasanya masih belum terlewat nak ucapkan selamat kembali dari menunaikan rukun islam ke lima..Alhamdulillah......Dan Ehemmmmm...Tahniah untuk berita yang satu itewwww juga..Tumpang gembira...

    ReplyDelete
  11. Salam Mamasya....

    Thanks sokmo singgah pondok saya.Winduuunya...singgah sini dah pegi bercoti.wahh seronotttnya.....canntikkkk....nanti share gambo yg cantik2 ekkk...enjoyyy....muahhh!

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2