klik Nuffnang

Thursday, November 8, 2012

Bersua kembali......



Assalammualaikum buat teman-teman dan pengunjung dapurmamasya, moga semuanya sihat sejahtera.Tkasih buat yg sudi berkunjung ke blog ini.
Kami sudah selamat kembali dari Tanah Suci Mekah sejak seminggu lepas.Alhamdullilah semuanya berjalan dengan baik. Terimakasih banyak atas doa dan ucapan dari semua buat kami berdua.Anak-anakpun baik sahaja sepanjang ketiadaan kami berdua....tp hampir setiap hari tel bertanya kabar....terutama bersembang dg sibongsu mama....Syakirah.Abg yg sulong, Syamil pada asalnya nak dibawa bersama kami menunaikan haji, visapun dah lulus tp tak dpt ikut sama sbb dia menghadapi peperiksaan semasa itu...belum ada rezki utk dibawa bersama.


sentiasa ramai jemaah yg melakukan tawaf


kenangan di Masjid Nabawi
Sebelum ke Mekah kami sempat singgah di Madinah selama 2 malam. Nanti ada kelapangan akan kongsi serba ringkas pengalaman di sana utk kenangan terutama semasa di Tanah Suci yang sentiasa sesak dengan jemaah yg sama-sama ingin menunaikan haji.nanti sambung kisah di sana......

29 comments:

  1. Ya Hajah...tahniah & semoga dpt haji yg mambur...Nanti kongsi cerita ye...

    ReplyDelete
  2. alhamdullillah...
    patut ler lama tak nampak, rupanya naik haji..
    syukur selamat semuanya..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah Hjh Mamasya kalau dekat nak peluk2 ambik berkah orang naik haji wangi lagi suci tu, tapi apa kan daya dah jauh ni muah2 saja lah, tak sabar nk dengar cerita gi haji tu mmg menitis air mata bila kenangkan keseronokan menunaikan haji kan..

    ReplyDelete
  4. alhamdulilah hjh mamasya, kite pon sama nk peluk2 ambik berkat muahah2..nnti senang msuk gmbr ya, nk dgr cerita...oh ya tadi zila selokar umah mama amik cepi ayam goreng rangup sedap! tq2 ;D zila66

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslmkum Zila66.Alhamdullilah dah slmt pergi dan balik.tk cuba resepi ayam itu.

      Delete
  5. Alhamdulillah... selamat kembali Hajah Ziela...
    syukur semuanya berjalan lancar.. lepas ni bolehlah berkongsi pengalaman di Mekah ye...
    betul kata kak noor tu.. kalau dekat mau je pelok2 ziela ambil berkat org kata tu... mudah2an ada rezeki kami di masa depan untuk menjadi tetamuNYA..

    ReplyDelete
  6. Selamat kembali ya Hajjah Mamasya...

    ReplyDelete
  7. salam hajjah...alhamdulillah selamat sudah...=)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah...slmt kembali pn hajah mamasya! moga amal ibadat yg tlh dilakukan sepanjang mengerjakan haji di terima olehNya...insyaAllah...amin3x!!!

    ReplyDelete
  9. assalam
    alhamdulillah selamat kembali mamasya
    tak sabar sy nk tgk gambr2 dan cerita di sana

    ReplyDelete
  10. slm Kak Mamasya...
    alhamdulillah hajah dah slmt kembali ke pangkuan keluarga tcinta...
    semoga akak sihat hendakNya...

    ReplyDelete
  11. Jumpa kembali di sini..alhamdulillah.Mabruk hajjah..

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum Hajah, selamat kembali, semoga beroleh haji yg mabrur.

    ReplyDelete
  13. alhamdullilah semuanya dah selesai ... assalammualaikum hajjah, semoga mendapat haji yg mabrur.

    ReplyDelete
  14. Assalam Hajah,
    alhamdullilah sudah selamat mengerjakan rukun islam yang kelima..
    semuga mendapt haji yg mabrur ya..

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah,mamasya dah kembali..:)

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah mamasya is back...semoga mndpt jaji mabrur..
    Tk tunggu next posting ye mamasya...nak tgok gmbr tempat yg sgt dirindui..

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah selesai sudah semuanya kak.....selamat kembali...msti bnyk cerita yg nak dikongsi kan....:)

    sy pun x sabar tggu kepulangan mak dari tanah suci.....:)

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah... syukur dapat bersua kembali.

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah... selesai dah Ibadah Haji. Semoga Mamasya dan Suami sentiasa mendapat keberkatan dari Allah....

    ReplyDelete
  20. Salam Mamasya..Alhamdulilah semuga mendapat Haji yang Mabrur...Amin.

    ReplyDelete
  21. salam mamasya...

    Alhamdulillah.. selesai sudah mama n suami menjalani ibadah haji dan selamat sampai di rumah bersama anak2... nanti share pengalaman di sana ye mama....

    ReplyDelete
  22. salam Hajah......

    Alhamdulilah... mamasya dah selamat kembali...

    ReplyDelete
  23. wsalam,
    salam rindu kak..alhamdulillah selamat kembali ..dan syukur semuanya dalam keadaan selamat kak..nanti share pgalaman disana ok.

    ReplyDelete
  24. Salam kerinduan...alhamdulilah..semuanya selesai,,syukur semuga dikurniakan haji yang mabrur...Nekcik tumpang gembira kerana Mamasya berdua telah tunaikan rukun Islam yang ke 5 di waktu muda...seronok kan bila kita dapat melakukan semuanya dengan keadaan sihat!!Alhamdulilah

    ReplyDelete
  25. Aslmkm MamaHajah! Alhamdulillah selamat mengerjakan ibadat haji! Rindu!

    ReplyDelete
  26. Syukur Alhamdulillah di permudahkan segala urusan di sana, moga mendapat haji yg mabrur. Aamiin..

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2