klik Nuffnang

Wednesday, October 17, 2012

Alhamdullilah.....



Alhamdulillah......dapat beberapa berita gembira minggu ni. Syukur di atas setiap anugerah Allah Dunia & Akhirat, semua milik-Nya, ketentuan-Nya. Tidak lupa terimakasih atas doa dan harapan keluarga...juga sahabat handai.syukuri nikmatMu ya Allah.
Lain berita biarlah mama simpan dulu, hanya nak kongsi berita gembira ini....Alhamdullilah selesai urusan visa dan tiket utk kami berdua menunaikan ibadah haji thn ni....syukur kerana diberi peluang menjadi tetamu Allah dalam beberapa hari lagi.


InsyaAllah penerbangan dari Cairo ke Madinah pada 20 Okt nanti. Resah juga menunggu kelulusan visa sebelum ini sbb urusan permohonan visa agak lewat dihantar tp syukur semuanya dapat selesai. Rasa syukur dan gembira dapat berpeluang ke Tanah Suci tp terasa sedih juga meninggalkan anak-anak utk seketika waktu, hanya dpt doakan anak-anak tersayang baik-baik saja spjg ketiadaan kami berdua.
Dengan ni Blog dapurmamasya berehat dulu......t.kasih buat semua yg dtg berkunjung. Maaf dipinta jika ada salah dan silap...terkasar bicara selama ni.halalkan mana-mana resepi yg mama cuba dan kongsikan di sini. Moga semua rakan-rakan siber, sanak saudara dan pengunjung blog ni sentiasa dirahmatkan Allah dengan segala kebaikkan dan kebahgiaan. Doakan kami sihat sejahtera dan dipermudahkan segalanya sepjg di sana.
salam manis...salam mesra dari Mamasya....InsyaAllah ada kesempatan kita bersua lagi.

32 comments:

  1. Alhamdulillah....Tahniah Mamasya kerana menjadi tetamu Allah tahun ini.Saya doakan semoga segala urusan ibadah berjalan dengan mudah dan lancar Aamiin 3X :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...tahniah mamasya ... moga dimudahkan urusan ibadah ;)

    ReplyDelete
  3. Syukur alhamdulillah... semoga mendapat haji mabrur! Amin...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah kerana menjadi tetamu rumah Allah swt. Rasa seronok sangat bila kawan kawan yg berpeluang ke sana. Doakan moga kami juga akan menyusul kemudian.

    ReplyDelete
  5. Syukur Alhamdulilah ..doa dimakbulkan untuk menjadi tetamu Allah.
    Moga dipermudahkan segalanya dan mendapat haji mabrur..aminn.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah....tahniah Mamasya...moga dipwrmudahkan segala urusan di sana....:)

    ReplyDelete
  7. syukur Alhamdulilah.... semoga mendapat haji mabrur..Amin...zila66

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah... tumpang gembira juga dpt berita ni... syukur alhamdulillah...
    ratna doakan semoga zila & suami dipermudahkan urusan ibadah di sana kelak & mendapat haji yg mabrur... amin...

    doa2kan semoga ratna & suami juga dimurahkan rezeki & akan dipilih menjadi tetamuNya suatu hari nanti...

    ReplyDelete
  9. Mabruk ya ukhti...dapat menjadi tetamu Allah..semoga dipermudahkan dan doakan juga kami di sini akan mnyusul bila tiba masanya nanti insyaAllah.

    ReplyDelete
  10. Alhamdulilah syukur ke hadrat Ilahi
    Semoga dipermudahkan segalanya dan mendapat haji mabrur..aminn.

    ReplyDelete
  11. Selamat menunaikan ibadah haji MamaSya..

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah...selamat menunaikan ibadah Haji Mamasya
    tercapai sudah hajat utk menjadi tetamu Allah dan semoga dipermudahkan segalanya
    doakan jg utk org2 Malaysia.. Aman sentosa selamanya ye

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum Ziela,

    maaf lama Nur tk dpt singgah sini...byk tugas yg harus di dahulukan....

    alhamdulilah mamasya bakal menjadi tetamu Allah pada thn ini...moga segala urusan dipermudahkan dan mendpt haji yang mabrur...amiin...salam rindu dn sayang dari Nur yg jauh.

    ReplyDelete
  14. Salam Mamasya, alahmdulillah dapat menjadi tetamu Allah. Semoga dapat mengerjakan ibadah haji dengan sempurna dan mabrur. Insyaallah.

    ReplyDelete
  15. semoga ALLAH permudahkan segala nya mamasya ya dan sihat tubuh badan dalam melakukan ibadah nanti dan jangan lupa doa kan utk kak noor dpt kesana lagi ya thanks banyak2

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah...syukur buat mamaSya dan suami....fiza pun teringin gak nak pegi tapi belum ada rezeki lagi....semoga MamaSya dan suami mendapat hj mabrur....tolong doa2kan semoga fiza pun dapat pg sana juga ye MamaSya....bila dah dekat Ka'abah tolong panggil nama HAFIZAH MOHAMAD sekali....kot2 tahun depan fiza pulak jd tetamu Allah....TAHNIAH MAMASYA & PAPASYA....=)

    ReplyDelete
  17. salam mamasya. alhamdulilah syukur dapat menjadi tetamu ALLAH. semoga akak sihat & dapat jalankan ibadat dengan sempurna seterusnya mendapat haji mabrur.

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum Mama :D
    Semoga Mama tenang, sabar dan tabah didalam mengerjakan ibadah haji. Insya Allah mudah mudahan Mama mendapat haji yang mabrur..

    Semoga anak2 yang ditinggalkan selamat dan tiada apa2 masalah. Insya Allah.
    Ameen...Ameen...Ameen... :D

    ReplyDelete
  19. salam mamasya..alhamdulilah kerana terpilih menjadi tetamuNya...nekcik doakan semuga diberikan kemudahan untuk segala urusan, diberikan kesihatan untuk dapat melakukan segala ibadah dengan sempurna..dan rebutlah segala ganjaran yang Allah sediakn untuk tetamuNya di sana...berdoalah semuga gembira semasa hendak pergi..gembira semasa di sana dan gembira semasa kembali...insyaallah semuga Allah pelihara anak anak yang ditinggalkan....doakan nekcik skeluarga sihat dan panjang umur untuk sampai ke sana lagi...rinduuuu rumahMu Ya Allah

    ReplyDelete
  20. akk dokan semoga dipermudahkan segala urusan disana dan slmt pergi dan slmt kembali...semoga berjumpa disini lg..aminnn...

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah..semoga mendapat haji mabrur..dan dipermudahkan segala urusan..
    TK tumpang gembira yang amat sangat :)

    ReplyDelete
  22. Alhamdulillah...juga impian sy ni. Pepun mg mamasya slmt pergi & balik sta dberi kesihatan yg baik utk myempurnakan amal ibadat d tanah suci nti

    ReplyDelete
  23. Alhamdulillah ...moga di permudahkan urusan zila n hby di sana nanti..diberi kesihatn yg baik dan mendapat haji mabrur...insyallah.

    ReplyDelete
  24. alhamdullilah.. selamat menunaikan ibadah akak..

    ReplyDelete
  25. Selamat menunaikan ibadah haji kak...

    ReplyDelete
  26. salam mamasya.. .selamat menunaikan ibadah haji n dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang berada di sana....

    ReplyDelete
  27. salam syg mamasya,
    selamat pergi dan selamat kembali kak,smoga dipermudahkan segala urusan disana nnt..aminn

    ReplyDelete
  28. Salam mamasya... Alhamdulillah... kerana terpilih menjadi tetamu Allah swt. semoga mama dan suami dipermudahkan urusan, diberikan kesihatan yang baik sepanjang berada di Tanah Suci nanti... InyaAllah...

    ReplyDelete
  29. alhamdulillah... tahniah, doakan kami pun akn sampai sana jugak....

    ReplyDelete
  30. Along terlepas sebab hampir seminggu di KL & bila balik minggu ni amat lah sibuk di pejabat & rumah. Walaupun terlewat, Along doakan mamasya selamat pulang dgn haji mabrur! Jangan risau anak2 tyu ya, insyaallah ok. Meh Syakirah dok dgn Liana nak tak...

    ReplyDelete
  31. Salam Mamasya,

    Rindu ngan akak punye celoteh..
    Semoga selamat semuanya

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2