klik Nuffnang

Wednesday, June 15, 2011

Brg kontena dah sampai



Akhirnya sampai jugak kontena yg ditunggu.kontena tiba di rumah 1.30 pagi kelmarin. Semlm sibuk mengemas.....hari ni sambung lagi....serabut nengok kotak dan brg2 berselerak ....



Nilah lori kontena yg bawa brg dari port



Dari lori besar dipindah ke lori kecil sbb senang nak masuk jln ke rumah.



Anak2 tak sabar selongkar kotak cari mainan



Rajin semuanya nak tolong....Syakirah jadi mandur...hi..hi..

4 comments:

  1. Mak ai cantiknya rumah , besar pulak tu.

    ReplyDelete
  2. Akak! cantiknya rumah. masuk basuh kaki je ek. hihi.. penat la nak memunggah semula barang2 tu. selamat mengemas, opis(dapur) tak tutup kan!:D nnti boleh la try masakan sana yg guna brg2 sana. apala masakan yg biasa dimasak org sana ek. :)

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum kak, besar rumah tu...bestnyer...yg tak best tu nk mengemas brng tu la kan..memang penat pindah randah ni.nieza hari tu masa pindah drp bangladesh ke finland ni memang penuh juga kontena siap borong perabot drp sana lagi...haha kotak lak sampai 100 lbh penat sebulan juga mengemas baru nk siap semua. tak pe la kak kemas pelan-pelan yer...nanti sakit bdn juga kalau buat teruk-teruk...ok selamat berkemas:)

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2