klik Nuffnang

Friday, August 27, 2010

Syabas Abg Syamil !



Hari ni nak citer ttg ayam...tp bukan lauk ayam...kisahnya tgh hari semlm abg Syamil bawa balik 'ayam montel berkasut merah' dan hamper.Abg Syamil dpt kedua-dua hadiah ni kerana memenangi pertandingan menulis esei B.I anjuran KFC.Cikgu dan kawan-kawan sekolahnyapun geram tengok ayam ni.Syabas buat abg Syamil...

Selain itu abg Syamil juga dpt voucher utk sebucket ayam KFC....ptg semlm juga mama dgn abah pergi ambil....mama,abah dan adik2 semua tumpang mkn sama...tk juga buat KFC.


------------------------------------------------------------------------------------
'Ayam montel berkasut merah' ni setinggi Syakirah ...tembam...tu yg buat Syakirah tak sabar-sabar nak peluk ayam ni...



Napa nganga mulut..nanti masuk lalatlah...




Mai Syakirah tolong tutup mulut...


Heiii..geramnyaaaaaa..............

3 comments:

  1. Tahniah Syamil! wah takyah masak la mamasya mlm tadi. hehe..

    ReplyDelete
  2. ngam2 je beso syakirah ngan patung tu ye kak

    ReplyDelete
  3. Salam Kak, Tahniah Abg Syamil.. semoga terus cemerlang dalam UPSR insyaAllah... comelnye Syakirah..dah besar dah dia... makin besar makin comel anak dara akak ni :)

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2