klik Nuffnang

Friday, October 22, 2010

Syakirah .... buah hati mama



Stop jap citer pasal makan-makan..nak kongsi gambar anak dara mama....Syakirah Aeda..masuk bulan ni dah 1 thn 4 bulan usia. Skrg ni..Syakirah bila minta posing ....mula2nya eloklah duduk diam....tp kalau lambat sikit, dia berlari dtg nak tengok gambarnya di kamera.
Syakirah kalau merajuk...mulalah guling atas lantai...tp kejap je guling2..tak sempat pujukpun dia dah bangun.Satu lagi kalau dilarang atau dia marah tak dpt apa yg dia nak, dia akan jerit sebut nama mama..tak kira dia marah dgn sapa...konon2 nak ngadu dgn mamalah tu...tp dgn mamapun dia jerit nama mama jugak...



Ni gambar masa nak keluar beraya hari tu...



Gambar masa nak keluar jln2...serba pink.Syakirah diri tegak macam nyanyi lagu negara ku lak...



Syakirah dgn abg no 3, Syafiq.Kalau abg2 main kat tingkat atas...Syakirah sorang di bawah...dia akan panggil abgnya turun...nak main sama...



Gambar minggu lepas...Syakirah main air dpn rumah....pantang nampak air..



Dah Syakirah main air...nanti basah baju..mari masuk rumah..



Syakirah masa 6 bulan...mama baru jumpa gambar ni..



Syakirah dgn abg no 4, Syazrin.....Syazrin paling rapat dgn Syakirah...mlm sebelum tidur, Syazrin akan cium Syakirah dulu...Syazrin selalu sebut sayang Syakirah..

Ni pula gambar masa bulan Ramadan yg baru lalu...pertama kali bawa Syakirah ke saloon..salonn dkt rumah..nak potong sikit rambutnya.Tuan kedai tanya nak riba ke..tak payah..tengok reaksi Syakirah camna dulu..ok ke tak kalau dia duduk sorang2 atas kerusi...

Tengok camna aksinya...



pejam mata dulu....nak nangis ke tidak ni....



ok...tak nangispun..bukannya sakit..



Lega dah selesai...misi potong rambut dah tamat.

5 comments:

  1. Geramnya tengok syakirahh... comel berbaju kurung tu...
    wahh.. syakirah pun dah merasa masuk saloon yer? kakak alin ibunya sendiri aje yg gunting... hehehe... dah beberapa kali dah gunting rambut depan tuh.. cepat sungguh panjang.. rambut belakang ayahnya tak bg gunting..

    syakirah ringan mulut ya? kakak alin belum pandai sebut 'ibu' cuma pandai sebut 'ayah' huhu...

    ReplyDelete
  2. syakirah kan best pren mama..tu yg dlm apa keadaan dia akan panggil nama mama dia..

    ReplyDelete
  3. Salam Mama....Comelnya Anak Dara Mama Ni...Putih Melepak Pulak Tu....Dah Tu Tak Takut Pulak Bila Gunting Rambut...

    Anak Mama Yg Lelaki Tu Ke Yang Kak Mah (Abg Ungku) Jaga Masa Di JB Dulu?

    ReplyDelete
  4. Alalala.... pandai nya Syakirah posing, tak cam liana tak dok diam sesaat pun sampai gambo pun blur je. Along minat yg pakai baju kurung tu.

    TQ mamasya doakan Tok ALong ya.

    ReplyDelete
  5. baik nya anak akak duduk diam masa potong rambut.anak saya hr tu gi potong rambut kena pegang dua org ngan abahnya...nangis tak mau potong...takut

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2