klik Nuffnang

Thursday, October 3, 2013

Promo Jubah Cotton Cantik (Bln Okt) - NEW



Assalammualaikum buat semua.
Promo Jubah Cotton Egypt untuk pengunjung dapurmamasya yg ingin mendapatkan jubah sempena Hari Raya Aidiladha dan untuk mendapatkan koleksi jubah cotton Egypt, ada jubah-jubah terkini spt di bawah. Semua jubah dah ada/ready stok di Msia. Juga boleh lihat promo lepas yg masih ada jubah utk dijual.
Utk jubah yg mama promo hanya ada saiz dan warna spt yg ada dlm blog sahaja. tiada repeat order utk jubah2 promo ini. Spt yg dibgtau sebelum ini, jubah cotton Egypt sesuai dipakai di Msia kerana kainnya selesa dan serap peluh.Semua sulam dijahit kemas terus dijubah dan bukan sulam tampal.Jubah yg dijual ini semua sulam tidak sampai hujung jubah, jadi jika labuh boleh alter/potong.

Cara nak order ;
1. Pada yg berminat membeli jubah tinggalkan mesej di kotak komen atau emel mama; mamasya70@gmail.com.
2. Booking tak lebih dr 3 hari.Tanpa bayaran selepas 3 hari, booking akn terus dibatalkan.
3. Akaun utk bayaran akan mamasya emelkan kpd pembeli yg menempah. Setelah pembayaran dibuat sila beri nama, alamat & no tel utk urusan pos dlm emel nanti.
4. Saiz jubah mengikut saiz Egypt bukan saiz Msia, jadi ukurannya besar sedikit, sila pastikan ukuran jubah yg sesuai. Utk ukuran ukur lilit dada dan punggung,sila kali 2 dari ukuran yg diberikan. Jika labuh pembeli perlu baiki/alter sendiri. Semua jubah yg ditunjukkan di sini mengikut ukuran sebenar(mama ukur semula) sbb ada jubah yg berbeza saiz sebenar dgn saiz yg tertera dijubah.
5. Warna jubah mungkin berbeza sedikit sbb kesan cahaya @ flash.Potongan jubah adalah lurus dan ada juga potongan A (sila rujuk ukuran di setiap jubah).

Tampil Bergaya Sopan dg Jubah Cotton & Jubah Hitam Egypt.



Jubah Satin Cotton Hijau Torquise B120 . SOLD TO NINIK @ LAILA
Jubah dari kain Satin Cotton yang cantik kainnya dg sulaman penuh dan batu hiasan berwarna-warni didada dan depan jubah dan bawah jubah serta hujung lengan juga bersulam cantik. Saiz M(bahu 16 inci,lebar dada 22 inci/lilit 44 in, tangan 23 inci, lebar punggung 24 inc/lilit 48 inc,labuh bawah sulam 50 Inc, labuh ke bawah 58 inci).Harga RM145 + RM5 pos = RM150



Jubah Jubah Satin Cotton Maroon B121 .SOLD TO TADZILAH
Jubah dari kain Satin Cotton yang cantik kainnya dg sulaman penuh dan batu hiasan berwarna-warni didada dan depan jubah dan bawah jubah serta hujung lengan juga bersulam cantik. Saiz M. (bahu 16 inci, lebar dada 22 inci/ 44 in lilit,pjg tangan 23 inci, lebar punggung 24 inc/48 in lilit,labuh bawah sulam 51 Inc, labuh ke bawah 57 inci).Harga RM145 + RM5 pos = RM150



Jubah Pink B122
Jubah dari kain Cotton dg sulaman cantik dan batu hiasan penuh batu berwarna-warni didada dan depan jubah didada dan bawah jubah serta hujung lengan. Saiz XL (bahu 17.5 inci, lebar dada 23 inci/lilit 46 in ,pjg tangan 23 inci, lebar punggung 27 inc/lilit 54 in,labuh bawah sulam 54 Inc, labuh ke bawah 62 inci).Harga RM130+ RM5 = Harga RM135.



Jubah Hijau Kelabu B123 . SOLD TO SHAHARATUN
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman menarik didada,tangan dan bawah jubah.Ada sulaman di blkg bhg bawah jubah yg sama dg sulaman depan bawah jubah. Saiz dijubah M. saiz sebenar L (bahu 17 inci, dada 22.5 inci,pjg tangan 24 inci, lebar punggung 26 inc,labuh bawah sulam 49 Inc, labuh ke bawah 58 inci) .Harga RM115 + RM5 POS= RM120



Jubah Merah B124 . SOLD TO ADIK SUZANA@MUNIRAH
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman warna gold gelap di didada,tangan dan tepi jubah.Sesuai utk mereka yg inginkan jubah yg simple. Saiz dijubah M (bahu 15 inci, lebar dada 21 inci,pjg tangan 23 inci, lebar punggung 23 inc, labuh ke bawah 56 inci) Harga RM105 + RM5 POS= RM110.



Jubah Pink B125 . SOLD
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman warna gold di didada,tangan dan tepi jubah.Sesuai utk mereka yg inginkan jubah yg simple. Harga RM105 + RM5 POS= RM110.

B125A Saiz M. (bahu 15.5 inci, lebar dada 22 inci/ukurlilit 44 in,pjg tangan 23 inci, lebar punggung 24 inc/ukurlilit 48 in , labuh ke bawah 57 inci)- SOLD

B125B Saiz M. (bahu 16 inci, lebar dada 22 inci,pjg tangan 23 inci, lebar punggung 24 inc, labuh ke bawah 57 inci) . SOLD TO DAYANG



Jubah Corak Abstrak Warna Warni B126 . SOLD OUT
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman abstrak menarik di dada,tangan dan depan jubah.Sesuai utk mereka yg inginkan corak yg berbeza. Harga RM120 + RM5 POS= RM125.

B126A Saiz dijubah M. Ukuran sebenar saiz S (bahu 15 inci, lebar dada 19 inci/ukurlilit 38 in,pjg tangan 23 inci, lebar punggung 25 inc/ ukurlilit 50 in, labuh bawah sulam 49 Inc, labuh ke bawah 58 inci). SOLD SITI RAHAYU

B126B Saiz L . Ukuran sebenar saiz M (bahu 16 inci, lebar dada 21 inci, pjg tangan 23.5 inci, lebar punggung 27 inc, labuh bawah sulam 50 Inc, labuh ke bawah 57 inci ). SOLD TO AIMA

B126C Saiz XL. Ukuran sebenar saiz L (bahu 17 inci, lebar dada 23 inci,pjg tangan 23 inci, lebar punggung 29 inc, labuh ke bawah 57 inci) SOLD TO ATIQAH



Jubah Sulam Bunga Maroon dg hijau torquise B128 SOLD
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman tebal bentuk bunga didada, tangan dan bawah jubah . Saiz jubah M. Saiz sebenar L (bahu 17 inc, lebar dada 22 inci/ukurlilit 44 in; pjg lengan 23 inci, lebar punggung 28 in/ukurlilir 56 in,labuh hingga ke bawah sulam 46 in , labuh ke bawah jubah 56 inc) .Harga RM120 + RM5 POS =RM125

Jubah Sulam Bunga Coklat B129 SOLD
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman tebal bentuk bunga didada, tangan dan bawah jubah . saiz L/XL (bahu 17.5 inc, lebar dada 24 inci/ukurlilit 48 in; pjg lengan 24.5 inci, lebar punggung 29 in/ukurlilit 58 in,labuh hingga ke bawah sulam 49 in , labuh ke bawah jubah 58 inc) .Harga RM120 + RM5 POS =RM125



Jubah Pink Sulam Bunga Biru B130 SOLD TO ATIQAH
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman tebal bentuk bunga didada, tangan dan bawah jubah . Juga sulaman dibhg bawah blkg jubah yg sama corak dg dpn bawah jubah. saiz M. tapi ukuran sebenar saiz L (bahu 17 inc, lebar dada 22.5 inci/ ukurlilit 45 in; pjg lengan 24 inci, lebar punggung 26 in/ ukurlilit 52 in,labuh hingga ke bawah sulam 49 in , labuh ke bawah jubah 58 inc) .Harga RM115 + RM5 POS =RM120



Jubah Coklat Sulam Bunga Torquise B131 . SOLD SITI ATIKAH
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman tebal bentuk bunga didada, tangan dan bawah jubah . Juga sulaman dibhg bawah blkg jubah yg sama corak dg dpn bawah jubah. saiz M. tapi ukuran sebenar saiz L (bahu 17 inc,lebar dada 22 inci/ukurlilit 44 in; pjg lengan 24 inci, lebar punggung 26 in/ukurlilit 52 in,labuh hingga ke bawah sulam 51 in , labuh ke bawah jubah 58 inc) .Harga RM115 + RM5 POS =RM120

Jubah Hijau Sulam Bunga Hitam B132 SOLD
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman tebal bentuk bunga didada, tangan dan bawah jubah . Juga sulaman dibhg bawah blkg jubah yg sama corak dg dpn bawah jubah. saiz M. tapi ukuran sebenar saiz L (bahu 17 inc,lebar dada 22.5 inci/ukurlilit 45in ; pjg lengan 24 inci, lebar punggung 26 in/ukurlilit 52 in,labuh hingga ke bawah sulam 50 in , labuh ke bawah jubah 58 inc) .Harga RM115 + RM5 POS =RM120



Jubah Sulam Bunga Coklat dg hijau torquise B134 . SOLD TO SITI ATIKAH
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman tebal bentuk bunga didada, tangan dan bawah jubah . Saiz L (bahu 17 inc,lebar dada 22 inci/ukurlilit 44in; pjg lengan 23 inci, lebar punggung 27 in/ukurlilit 54in,labuh hingga ke bawah sulam 49 in , labuh ke bawah jubah 57inc) .Harga RM120 + RM5 POS =RM125



Jubah Pink Sulaman penuh B150 ( SOLD )
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman penuh di dada dan bawah jubah.bgh dlm hujung lengan dialas dg kain satin kuning dan boleh dilipat jika labuh. Saiz dijubah M , ikut ukuran (bahu 15 inci, lebar dada 20.5 inci/ukurlilit 41in, tangan 23 inci, lebar punggung 23 inc/ukurlilit 46 in,labuh bawah sulam 50 Inc, labuh ke bawah 54 inci).Harga RM120 + RM5 POS= RM125



Jubah Maroon Sulaman penuh B151 SOLD
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman penuh di dada dan bawah jubah.bgh dlm hujung lengan dialas dg kain satin kuning dan boleh dilipat jika labuh. Saiz dijubah L. ukuran saiz sebenar M (bahu 16 inci, lebar dada 21 inci/ukurlilit 42in, tangan 23 inci, lebar punggung 25 inc/ukurlilit 50in,labuh bawah sulam 50 Inc, labuh ke bawah 57 inci).Harga RM120 + RM5 POS= RM125

Jubah Maroon Sulaman penuh B152A Sold
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman penuh di dada dan bawah jubah.bgh dlm hujung lengan dialas dg kain satin kuning dan boleh dilipat jika labuh.Harga RM120 + RM5 POS= RM125 . Saiz dijubah XL.ukuran sebenar L (bahu 16.5 inci,lebar dada 23 inci/ukurlilit 46in, pjg tangan 24 inci, lebar punggung 27.5 inc/ukurlilit 55in,labuh bawah sulam 50 Inc, labuh ke bawah 55 inci).



Jubah Hijau Torquise Sulaman penuh B153 . SOLD OUT
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman penuh di dada dan bawah jubah.bgh dlm hujung lengan dialas dg kain satin kuning dan boleh dilipat jika labuh. Harga RM120 + RM5 POS= RM125

B153A . Saiz dijubah M (bahu 15 inci, lebar dada 21 inci/ukur lilit 42 in, tangan 23.5 inci, lebar punggung 24 inc,labuh bawah sulam 50 Inc, labuh ke bawah 55 inci). SOLD TO NORHAYATI ZAINAL

B153B . Saiz dijubah XL.ukuran sebenar L (bahu 17 inci,lebar dada 24.5 inci/ukurlilit 49 in,pjg tangan 24.5 inci, lebar punggung 27.5 inc/ukurlilit 55 in,labuh bawah sulam 50 Inc, labuh ke bawah 55 inci). SOLD TO ATIQAH


Jubah Maroon Sulaman & Batu BB6 tinggal saiz S
Jubah dari Egyption Cotton dg sulaman & Batu di dada dan bawah jubah. Harga RM120 + RM5 POS= RM125

BB6A Saiz M, tp ukuran sebenar (BAHU 14.5 in,lebar dada 19in/ukur lilit 38 in,pjg tangan 23.5 in, lebar punggung 22/ ukurlilit 44 in, labuhsampai sulam 53 in, labuh kebawah 58 in).

BB6B Saiz XL , tapi ukuran (bahu 17 , lebar dada 22.5 in/ukurlilit 45 in, pjg tangan 23.5 in, lebar punggung 25/ukurlilit 50 in, labuh sampai sulam 54 in, labuh kebawah 58 in. SOLD TO ATIQAH

Pada yg berminat emel mama; mamasya70@gmail.com.

10 comments:

  1. semua cantik jubah tu..suka tengok jubah yang kaler biru..

    ReplyDelete
  2. Huhuhu... naperlah size comey comey je eh? :((

    ReplyDelete
  3. Cntik2....dpt tgk je la...x dpt nak pkainya mamasya....nape ye x de yg style button dpn.....huhuhu...

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Siti Rahayu jubah B126 A masih ada.
      nanti emel mamasya ya mamasya70@gmail.com.

      Delete
  5. Size mcm ni mesti org kurus slim kan mama? tak berani nak order sebab yakin sgt dgn labuh dan lengannya yang panjang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. k.Zana PB, jubah ni ada yg besar spt saiz L. Jubah Arab mmg labuh kena potong/alter.

      Delete
  6. jubah pink B122 klu ada sz s pm sy yer klu ada warna lain ok jg

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2