klik Nuffnang

Wednesday, February 8, 2012

Cuti panjang....jumpa lagi nanti...


sumber; mr google

Assalammualaikum . moga semuanya sihat sejahtera...
Dapurmamasya berehat seketika....mama sekeluarga akan cuti panjang mulai hari ni 8 Feb hingga awal Mac nanti. Jika ada kesempatan, mungkin akan update blog masa cuti ....jika tidak InyaAllah kita jumpa Mac nanti....

Percutian kami bermula hari ni 8Feb-13 Feb/6 D 5 N di Istanbul


sumber; mr google

Lepas itu.....terbang terus ke Msia...balik kg....ohh balik kg..



Tak sabar nak jalan2 cari makan.....nak serbu mokcik-mokcik jual mcm2 makanan tu..dah terbayang di mata...







nak juga mkn ni....





bye-bye dulu...jumpa lagi Syakirah nanti...

12 comments:

  1. akak! selamat bercuti, moga selamat perjalanan pergi dan pulang nnti. wah tak sabar nak membeli kat kedai makcik. hihi..

    ReplyDelete
  2. Selamat bercuti mamashya...semuga gembira dan enjoy

    ReplyDelete
  3. Happy vacation n balik kgggggg.....yayyyyyyy.....bestnya kan....

    ReplyDelete
  4. Selamat bercuti akak... seronoknya pergi istanbul tu. lepas tu balik kampung lagi... semoga selamat perjalanannya... take care! :)

    ReplyDelete
  5. wow bestnya terbang...nak ikut nak ikut. jangan lupa oley oley ye...

    ReplyDelete
  6. Mamasya, selamat bercuti ke Malaysia...hehehe..

    ReplyDelete
  7. askm mamasya..laa apa tak tunggu nekcik kat istanbul...nekcik akan sampai sana pada 16/2 ni insyaallah..3 malam baru ke jeddah..camner cuaca ye..masih sejuk ke

    ReplyDelete
  8. Selamat bercuti. blog sy pun da la cuti ikut tuannya.. ada masa akan update nanti

    ReplyDelete
  9. sedap plak tengok sotong tu.. hihihi..

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Mama...

    Balik Kg Mana? Patut Tgk Si Puteri Tu Senyum Sokmo...Hehehe

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2