klik Nuffnang

Friday, November 4, 2011

Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha



Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha buat semua dan Selamat Menjalani Ibadah Korban bagi yg membuat korban.
Kepada yg membuat perjalanan ke mana-mana...pulang kampung atau beraya bersama kenalan.. semoga selamat menuju destinasi..
Sekolah di sini dah mula bercuti hari ini selama seminggu sempena cuti hari Raya Aidiladha. Kami sekeluarga akan beraya dan membuat ibadah korban di sini bersama teman-teman Msia.

Salam Aidiladha dari Mamasya sekeluarga dari bumi Anbiya'..

13 comments:

  1. Assalam Kak ziela, Selamat hari raya aidilfitri juga buat akak sekeluarga...sama-sama kita beraya dirantauan org..tapi akak kat sana lagi meriah ada buat korban juga...sini tak ada la.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Ziela,

    alahai comelnya Syakirah berjilbab...manis aja...
    Selamat Hari Raya Aidiladha buat mamasya sekeluarga....pasti lebih gembira pertama kali menyambut raya korban di sana.

    ReplyDelete
  3. Salam AidiAdha mamasya.Macamana meriahnya raya kat cairo ya??

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum mamasya,

    Cantiknya syakirah pakai jubah. Moga jadi anak yg solehah, ya nak..
    Selamat Hari Raya Aidil Adha buat mamasya sekeluarga.

    ReplyDelete
  5. comel modelnya...selamat hari raya kak....

    ReplyDelete
  6. salam kak.. comelnya syakirah ... :)salam aidiladha utk akak sekeluarga ...

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya Aidil Adha utk Mamasya sekeluarga. Comelnya Syakirah pakai tudung! Liana pun pakai tudung gak tadi, lupa nak tunjuk, nanti Along masukkan jap lagi. Mmmmmuah2 utk Syakirah & Mamasya!

    ReplyDelete
  8. Salam mamasya,
    Comelnye model jubah kecil tu. :)
    Selamat hari raya buat Mamasya sekeluarga di sana. tentu meriah raya kan :)
    Ijan

    ReplyDelete
  9. Baru sempat menyinggah ni Mamasya...nak ucap salam aidiladha pun dah telewat....
    Suka tgk sicomel kat atas tu...cute je...mesti macam mamanya kan...:)

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Mama..Salam AidilAdha buat Mama sekeluarga..Amboiiii comelnya Syakirah, Suke tengok kasut dia....

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2