klik Nuffnang

Tuesday, March 29, 2011

Syakirah dah 21 Bulan



Rehat kejap dari entry makan-makan....layan aksi ceria anak dara mama yang sorang ni bila diminta posing...



Syakirah dah 21 bulan....bulan Jun nanti 2 thn tp baju pakai saiz 3 thn. Bila ditanya, Syakirah umur berapa...6, skrg pukul berapa...6 ,tadi tengok lembu, ada berapa ekor...6 jugak..semua nya 6...hi..hi..!




Suka nyanyi lagu Maher Zin InsyaAllah dan nyanyi lagu jom heboh-heboh sambil lompat-lompat menari..



gaya melentik pula....



Syakirah tak da bantal bucuk tp tak boleh berenggang dgn kain lampin..nak jalanpun kena bawa, dipegang..cium...tak boleh tidur kalau tak da kain ni...Syakirah panggil kain putih. Kalau tak da, cari sendiri dlm almari bajunya..



tak layan sapa-sapa ...sibuk mencari susunya..



dah dapatpun susu....suka susu panas



dgn abg Syafiq...dah pandai gaduh dgn abang2 skrg ni..tak mudah mengalah dgn abg2..



bila nak keluar...mama angkut hbag..Syakirah angkut bag susu



jom pi alan...suka tul dia bila cakap nak gi jalan, cepat je nak tukar baju...



Suka tengok sinetron Indonesia yg pukul 2 tu..citer apa tu Syakirah..anda...(Marshanda). Sebelum ni sinetron citer isya..(Alisya)...kdg2 bila terlalu kusyuk tonton sinetron sampai terlena ....hi..hi..



anak patung ni mula2 beli dia ckp tak nak..takut..tp bila ckp panggil anak patung ni kakak baru dia nak main.Bila tanya nak mkn nasi apa...nasi lemak. dah pandai buka saji skrg..intai apa yg dihidangkan..akan ambil apa yg dapat dicapai bawah salji!



dgn abg Syazrin...Syakirah panggil ayen...



ustazah Syakirah...abg-abgnya panggil



Abg2 ngaji Quran, diapun sibuk nak ngaji jugak...alif..baa..taa..tu yg boleh sebut. kain lampin dah jadi tudung pulak.

Kenangan Syakirah dgn kawan2 siber ...
Mama ada kwn2 siber, Syakirahpun ada juga



dgn Liana puteri Along Roz , kenangan semasa Raya Puasa thn 2009 di rumah Along. tengok pipi Syakirah dgn Liana sama bam-bam.......



dgn Mawaddah puteri Yah@Masriyah, kwn FP semasa Yah sekeluarga ke rumah kami awal thn 2010.Senyum riang Syakirah kwn dtg ke rumah...



credit to abg Syamil tlg edit gambar Syakirah

7 comments:

  1. ooo.. feberet number syakirah no. 6 ye... feberet number abang haziq dulu2 no. 4.. alin takde feberet number... hehehe...

    ReplyDelete
  2. cepat masa berlalu kan mamasya. saya tgk hanim pn kdg2 mcm x caya dia dh umur 4 thn..

    cute sgt tgk syakirah senyum.. masa kecik pn pipi bambam..geram tgk..

    ReplyDelete
  3. Aslmkm. Windu nya dgn Syakirah, bila lah nak jumpa dgn Liana lagi ni. Skrg dah jauh sgt, kl kat Brunei sesat2 dekat juga. Skrg ni dua2 dah besar cam anak dara sunti...hehe

    ReplyDelete
  4. She's a doll! Admire her innocent looks...;)

    ReplyDelete
  5. Waaaaaaaaaahhh...comelnya Syakirah...komain bergaya lagi...mcam2 gaya dia boleh...leh jadi model satu hari nnt ni mamasya...hehee...muaaah tuk pipi comelnya tuh..

    ReplyDelete
  6. wahh..anak dara mamasya sorang ni memang pandai bergaya..hehe..kita suka yang syakirah bawa beg botol susu dia tu..hehe nak pergi mana tuu..
    so so cute..

    thanks mama for the wishes for iqram ya..ni iqram datang nak kawan dengan anak mama yang no 2 tu.. hehe

    ReplyDelete
  7. comelnya syakirah..bolehlah jadikan bakal menantu..
    kamu sekarang ni duk kat mana?

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2