klik Nuffnang

Thursday, March 31, 2011

Mari buat biskut Cornflakes Madu dgn abg Ayen & Ida



Tayang dulu biskut cornflakes yg dibuat 2 minggu lepas....nak habiskan cornflakes sambil utk anak2 makan dan buat buah tangan utk anak saudara di Sg Buluh. Tengok sapa yang sibuk juga tolong buat biskut cornflakes.....



sapa lagi kalau tak Ayen dan Ida....sibuk betul nak tolong. Mula2 Syakirah mama letakkan atas kerusi dia, tak nak bagi kacau. Tengok mama dan abg Ayen buat biskut...dia dah jerit minta tlg buka ikatan kerusi nak tolong sama...tolong kacau.Abg Syazrin tlg letakkan papercup atas dulang...dia nak juga tlg isikan cornflakes dlm bekas. Syakirah bila tak bagi tlg, dia cakap pandai..pandai...konon-kononnya dia tahu buat...bising mulut dia selagi tak bagi tolong.
Ok sapa-sapa perlu pembantu nak buat biskut cornflakes boleh hubungi dua beradik ni...hi..hi..



Kalau nak resepi, sila klik sini


Kalau hari raya biskut cornflakes sudah semestinya buat...mudah dan ringkas. kegemaran kanak-kanak...

7 comments:

  1. rajinnya dua beradik ni tolong mama...

    sebenarnya ratna pun tengah carik resepi utk nak habiskan cornflakes yg masih bertapa kat dapur tu.. ada sekotak setengah lagi.. ingat nak buat cookies jugak.. tp cornflakes madu tu malas betul nak buat... entah kenapa yer... mungkin dlm fikiran ni dok fikir nnt tangan berlengas2 kot.. hahaha.. teruk betul!

    ReplyDelete
  2. wah2 rajinnya dorg tu. kecik2 dh rajin tlg mama ye.

    Saya mmg klu tgk cornflakes bt tingat suasana raya..hehe..

    tumpang parking N3 ni mamasya ye:
    (Gambar) Intan Ladyana Nafi Bersekedudukan Dengan Kamal Adli

    ReplyDelete
  3. sedapnya....suka sgt mkn benda tu...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Mama...

    Kalau kat umah Kak Lin buat satu balang..tak sampai 10 minit dah abis...anak2 mmg suka Conflakes Madu ni

    ReplyDelete
  5. alahai ghajennya 2 org assistant tu,kalau buat ni kejap aje balangnya kosong peminatnya ramai sgt heheeh

    ReplyDelete
  6. rajennya abang n adek tolong mama wat kuih...sedap sekot ni, nila yg dcari2 time raya...bile tengok kerajinan 2 beradik ni, hope darwish n dhira sok pun dpt tulun mama dye kt dapo..senang kije mama..ehehe

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2