klik Nuffnang

Saturday, July 23, 2011

Family Day Di Palmera Beach Resort, Ain Sokhna

Ni kisah minggu lepas , kami sekeluarga ke Ain Sokhna iaitu dlm 1 jam 1/2 perjalanan merentasi padang pasir utk xtvt hari keluarga bersama2 family Msia di sini. Hari keluarga diadakan Palmera Beach Resort selama 2 hari 1 mlm tp kami hanya dapat sertai acara sukaneka ptg Jumaat shj sbb awal pagi Sabtu mr husben terbang ke Morocco. Pada mulanya ingat tak dapat ikut sama tp akhirnya dapat pergi juga dan sempat bersama2 dlm acara sukaneka.



Masa baru sampai...Syakirah bersalam dgn Datin Zaharah isteri duta Msia ke Mesir.



bersedia acara rebut gula-gula kategori bawah 4 thn...Syakirah ikut sama



cepat kutip gula2....sama laju tangan mak dgn tangan ayah tlg kutip gula2..hi..hi..



dlm topi tu hasil rebutan...nanti boleh kongsi dgn abg-abg..



ni pula acara kutip harta karun bawah 4 thn, Syakirah ikut sama..



Syakirah masukkan semua brg dlm sini ya.....diam tanda faham tu..hi..hi..



lari cepat...Syakirah lambat..mama angkat je..hi..hi..



bukan anak2 aje yg ikut sama..habis mak, ayah ,bibik sekali...meriah..!



abg Syafiq & Syazrin acara bawa limau dlm sudu....



ni pula acara masukkan air dalam botol



walaupun tak menang tp anak-anak happy dpt turut serta dg kwn2



abg Syakim dlm acara lari , tiup dan pecahkan belon..



abg Syakim memenangi no 1 acara lari , tiup dan pecahkan belon..



abg Syamil acara pijak belon lelaki dewasa



ni acara balutan kasih...balut macam mumia..



Kami tak tunggu sampai habis acara sbb takut sampai lewat malam di rumah. Seronok dpt ikut serta acara ini. Tp yg best juga mama bertemu semula kwn masa belajar dulu...dah berthn tak jumpa sejak habis belajar...tup..tup boleh bertemu di hari Keluarga di Mesir...mmg tak jangka langsung.



Gambar sebelum balik...zoom buah kurma yg terdpt di situ.

4 comments:

  1. bestnyer mamasya...kalau berkumpl camni mmg x terasa la di bumi asing....best kan...dah macam satu family plak...=)

    ReplyDelete
  2. salam,apsal sorokkan muka je.nmpk gmbr ank sume.

    ReplyDelete
  3. acara yg menyeronokkan!
    suasana kat resort tu dah mcm kat malaysia aje yer.. ada mcm2 pokok kat sana...

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2