klik Nuffnang

Saturday, December 11, 2010

Makan2 di P.Dickson (PT 3)



Masih citer cuti2 di PD, untuk dinner mulanya kami nak makan di gerai depan pantai berdekatan hotel, tp dah byk tutup..yg adapun tak byk pilihan makanan. Menurut peniaga di sini biasanya paling lewat mrk tutup pukul 8.00 mlm...tp pagi ada yg buka awal jual sarapan.



Kami kemudian ke Anjung Selera di Pantai Teluk Kemang...byk gerai makan yg masih dibuka...pilihan makananpun byk..sate..otak2,nasi campur dan lain2.



abg Syamil order nasi ayam..sama dgn Syafiq.mcm2 ada gerai ni....



sabar menunggu makanan sampai..



ABC ni abg Syamil order...adik2 nak jugak, order lagi abc...air2 lainpun order jugak.air laicikang mama order...



mee sup Syakim....



mama punya char kuew tiau...Syazrinpun makan char kuew tiau



nasi dgn pucuk ubi, tempe dan sambal ni bibi punya...bibi kalau mkn tak suka lauk mcm2..



Syakirah tak nak suap...nak makan sendiri.

Selesai mkn kami balik ke hotel...kenyang dan penat....anak2 zzzzzzzzzzzzz.mama sambung tengok slide presentation...ada kerja awal pagi esok.

1 comment:

  1. Wah terliurnya..berasap makanan tu..
    Terus lapar..

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2