klik Nuffnang

Monday, October 17, 2011

Nasi Mandy Hadramaut&Syakirah...



mula posing dulu dgn nasi...



ambil gambar nasi pula...



takkan ambil gambar aja....mama bila nak makan ni...



nak rasa sikit...



sedapppp.....nanti mama order lagi utk Syakirah ya!

8 comments:

  1. Assalamuaalaikum Syakirah,

    ya la..tk kan ambil gambar aja...auntie Nur pun dh tunggu dari tadi nk mkn nasi mandy tu...tk kan nk tenung aje...hehe...auntie dh lapar nie!!! Beritau mama,auntie 2 beranak nie dtg nk tumpang mkn...ish tk malu betul auntie ni...hihi.

    ReplyDelete
  2. Alahai! ciannya sicomel syakirah...posing sampai tepejam2 mata...bila lak boleh nak makan ni...auntie join sekali boleh ek...:D
    Mamasya...nampak sedap nasi ni...

    ReplyDelete
  3. aslmkm...oo syakirah suka makan nasi mandy hadramout ye?umah acik kat alex ni dekat je..acik je yg x suka..hehehehe....

    ReplyDelete
  4. ala syakirah, comelnya jadi model mama dia...sedap nampak nasi tu...untie nak join la mkn sekali...hehe

    ReplyDelete
  5. salam kak.

    comel je syakirah berposing hihi ..ni nasi mandi handramaut ni ala nasi mandy ke ?

    ReplyDelete
  6. Huk alohhhh shomelnya dak Syakirah ni. Geram kat pipi dia yang bambam tu.

    Errrrr... kat nasi tu pun geram gak

    ReplyDelete
  7. comelnya shakirah tu.. hihihii tak sabar nak makan ye sayang.. best2nya tempahan akak tu.. cantik sangat kak

    ReplyDelete
  8. Alahai comelnya model tu..posing sebelah nasi mandy..yang sedap kita tengok tuu ni mesti original punya nasi mandy kan mamasya...slurppsss..

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2