klik Nuffnang

Monday, October 24, 2011

Senyum Seindah Suria



Khas buat pengunjung Dapurmamasya...

Senyum Seindah Suria

Senyum seindah suria yang membawa cahaya
Senyumlah dari hati, duniamu berseri
Senyum umpama titian dalam kehidupan
Kau tersenyum ku tersenyum, kemesraan menguntum

Senyum kepada semua
Senyumanmu amatlah berharga
Senyum membahagiakan
dengan senyuman terjalinlah ikatan
( Lagu Jay Jay )



Kau tersenyum kutersenyum, kemesraan menguntum....

10 comments:

  1. Memang leh jatuh cinta ngan senyuman sikecil cute mute ni...tenangnya bila tengok senyumannya...alahai! ;D

    ReplyDelete
  2. Manis nya senyuman Syakirah! Nampak tinggi nya skrg ni.

    ReplyDelete
  3. Salam mamasya.
    senyuman yang menggoda...dan yang bikin orang tergoda.. Muah!!

    ReplyDelete
  4. senyum yg sgt manis...comel la dia

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum kak ,
    terima kasih atas sokongan,alhamdulillah sekarang ni ok sikit ,
    kak comeinya syakirah la ni,kena angin laut sg nil makin bertambah2 comei

    ReplyDelete
  6. senyuman dan jelingan yang menggoda..berdebar dibuatnya...(ceh wah..)

    ReplyDelete
  7. pandainya syakirah berposing....kalau kakak alin.. bukan main payah nak ambik gambar dia.. tu sbb takde sgt gambar dia.. kalau amik pun mesti gambar tak lawa sbb dia asyik dok bergerak.. ibunya dahla guna handphone aje.. mmg gambar sokmo tak eloklah jwbnya..

    ReplyDelete
  8. memang comel .. senyuman nya yg manis tu mengoda sgt.. geram nya tgk dia.. meh nak peluk.. :)

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2