klik Nuffnang

Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri



Dalam beberapa hari lagi semua umat Islam akan menyambut 1 Syawal...sekejapnya masa ..Ramadan berlalu meninggalkan kita. Tentu disaat ini ramai yg sibuk membuat persiapan utk balik kg....ada yg menghitung jam akan berangkat pulang beraya bersama ayah bonda sanak saudara di kampung halaman.Pastikan tak tertinggal balang biskut raya yg nak bawa balik kg...dah penat2 buat rugi tertinggal biskut raya....satu lagi jgn lupa baju raya...itu paling penting nanti tak dpt bergaya cantik di hari raya.Pintu rumah..pagar rumah jgn lupa kunci...nanti ada tetamu yg tak diundang masuk beraya....
Masih terasa kegembiraan pulang beraya di kg thn lepas tp thn ni kami sekeluarga sekali lagi beraya di negara org....satu pengalaman baru buat kami sekeluarga beraya di bumi Arab pula.
Di kesempatan ini ingin ucapkan Slmt Menyambut Hari Raya Aidilfitri buat teman-teman semua, rakan sepejabat dan keluarga yg diingati. Kemaafan dipohon jika ada salah kata dan silap bicara selama ini. Semoga semua ceria bergembira di lebaran ini meraikan bersama sanak saudara sahabat handai. Berhati2 memandu pulang ke kampung halaman.
Salam mesra dari Dapurmamasya Cairo, Egypt buat semua.

11 comments:

  1. salam aidilfitri mama..maaf zahir n batin :)

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya aidilfitri kak maaf zahir dan batin.. seorang je puteri.. tentu manja dengan abang2 ni

    ReplyDelete
  3. aslmkm kak..selamat hari raya juga buat akak sekeluarga yer..mai nak ambik kad raya akak yg cun tu..hehe

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya Mamasya..ambiklah gambar banyak2,boleh tengok macam mana akak beraya diperantauan..

    ReplyDelete
  5. selamat menyambut hari raya adilfitri mamasya..maaf zahir & batin..

    ~dari Zack sekeluarga~

    ReplyDelete
  6. Slmt Hari Raya, maaf ya kalau ada salah atau tersilap kata.... AlongRoz

    Sila lah amik kad dari Along.

    ReplyDelete
  7. Salam aidilfitri buat Mamasya dan keluarga yang jauh di sana... semoga hari raya di sana pun meriah juga walau jauh dari keluarga :)

    Ijan

    ReplyDelete
  8. Ucu & keluarga mengucapkan
    Selamat Hari Raya
    Maaf Zahir Batin

    Izinkan ucu gantung Kad Raya disini:
    http://ucubakery.blogspot.com/2011/08/koleksi-kad-raya-2011.html

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raya maaf zahir batin dari E-na...

    ReplyDelete
  10. Selamat hari raya buat Ziela sekeluarga.. maaf kalau ada salah & silap pertuturan selama persahabatan kita..

    tak sabar nak tgk suasana raya kat tanah Arab pula.. dulu2 dah tgk suasana raya di Brunei & Terengganu.. hehe..

    ReplyDelete
  11. salam lebaran ziela
    pasti seronok beraya di tempat yang berlainan, nampaknya, kakmOn aja yang duk tunggu bumi Darussalam ini :D

    maaf zahir dan bathin
    xoxo

    ReplyDelete

Klik Nuffnang2